27.12.13

Elio do Bandolim (1973)

Premier/RGE 307.3163

Elio do Bandolim's only (?) LP as a premiere on Parallel Realities:

Tracks:

01. Miosótis (Ernesto Nazareth)
02. Flor Amorosa (Joaquim Callado / Catulo da Paixão Cearense)
03. Confidências (Ernesto Nazareth)
04. Cadência (Juventino Maciel)
05. Murmurando (Fon-Fon / Mário Rossi)
06. Lambiscando (Elio Polido Leonor)
07. Numa Seresta (Luis Americano)
08. Lamentos (Pixinguinha)
09. Não Me Toques (Zequinha de Abreu)
10. Receita de Samba (Jacob do Bandolim)
11. Chorando Pra Pixinguinha (Toquinho / Vinicius de Moraes)
12. Homenagem a Jacob:
      Nosso Romance (Jacob do Bandolim)
      Simplicidade (Jacob do Bandolim) Doce de Coco (Jacob do Bandolim)
      Migalhas de Amor (Jacob do Bandolim)

FLOR AMOROSA

Créditos: Pedro & 300discos

8 comments:

  1. Milan Filipovic eu queria saber se você tem página no Facebook, para que eu possa lhe enviar alguns arquivos.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sidney, thank you for the offer, but I do not have a Facebook account. If you want to send me files, then the only way is to upload them on any server and send me the link.

      Delete
    2. Milan eu não tenho qualquer experiência em servidores de arquivos. Eu lhe sugeri o Facebook, porque é algo rápido e que temos o contato imediato com a pessoa do outro lado. Recentemente, passei à me utilizar com uma certa freqüência desse caminho para ter contato com pessoas que curtem as mesmas coisas que eu curto. É muito fácil abrir uma conta no Face, inclusive quem abriu a minha conta, foi o meu sobrinho de 13 anos, o Lucas Freitas, dos blogs “Desenhos Loucos” e “Os Melhores Hits”. Espero que você abra a sua conta e daí, podemos trocar ‘figurinhas’. Ok!!!

      Delete
    3. Sidney, I do not want to have a Facebook, because I am avoiding being on the net more than absolutely necessary to create a post or write a mail.
      I will give you the login and password to one of my Depositfiles accounts and all you have to do is sign in and drag and drop a file you want to upload and wait till the upload is finished.
      Just write me a mail on
      parallelrealitiesmusic@gmail.com
      and I will send you the login and password.

      Delete
    4. Agora, me explique como entra no parallelrealitiesmusic@gmail.com, porque nunca utilizei qualquer e-mail. OK!!!

      Delete
    5. Just send me a mail to this address so I can reply to it. In my reply I will give you the login and password to enter my DEPOSITFILES account. There you may upload the files and I will download them.

      Delete
    6. "Basta enviar-me um e-mail". Essa é a minha dificuldade, como faz para enviar e-mail. Você me explique o Passo a Passo, que daí estarei lhe enviando os arquivos.

      Delete
    7. I am afraid I do not understand. All I need is to have your e-mail address, so I can send you a mail with all necessary instructions how to upload your files. The easiest way is that you send me a mail to which I can reply. I can not publish it all here as I do not want everybody who reads this to know my login and password for Depositfiles.

      Delete

To request a LINK RENEWAL, send a mail to:
parallelrealitiesmusic@gmail.com
If it is possible, you will receive a PayPal contribution request of
2.99 EUR per album.
A new link will be sent to you by mail.